Меню
Мій кабінет

Тренінги від Парасковії Дворянин у “ВОНА хаб” у Львові

Вересень у “ВОНА хаб” у Львові  був по особливому активним. Професійні курси, стажування, навчальні тренінги зібрали чимало бенефіціарок. Особливий ефект, як емоційний так і практичний, викликали тренінги, які проводила  Парасковія Дворянин — українська журналістка, кандидатка наук із соціальних комунікацій, завідувачка кафедри радіомовлення і телебачення факультету журналістики ЛНУ ім. І. Франка, керівниця служби новин на «Радіо Люкс», шеф-редакторка новин «24 каналу», директорка з інформаційних проєктів ТРК «Люкс», а головне двічі здобувачка Національної  премії «Телетріумф» в галузі телебачення. 

Парасковія Дворянин проводила два потужні дводенні тренінги, «Особистий бренд» та «Основи SMM», які включали теоретичну, практичну та інтерактивну складову. Щоб потрапити на тренінги спікерки реєстрацію пройшли більше 80 клієнток. Усі чотири заняття в хабі були наповнені креативом, обміном знань та ресурсів, і звичайно позивною енергетикою. 

«Мені випав шанс відвідати тренінг Параски Дворянин, поспілкуватися особисто, отримати відповіді на важливі питання – і це для мене дуже цінно. Вона класна професіоналка свого діла. Важливо те, що вона розуміє нас, жінок, слухає, ловить думку, дає тільки потрібну інформацію, і нічого зайвого. Неймовірні відчуття, – поділилася з своїми враженнями клієнтка хабу Алія.  

«Ці тренінги були просто неймовірними! Парасковія володіє глибокими знаннями у сфері брендування та медіа, і її практичний досвід був дуже вражаючим. Вона надихнула мене та інших учасниць думати ширше, ставити перед собою амбіційні цілі та розвивати наші особисті бренди.» – зазначає клієнтка хабу Наталія. 

«Я відчула, що після цього тренінгу я готова піднятися на новий рівень та розбудувати свій особистий бренд! Дякую, Парасковії, за її експертність та натхнення. Наступний тренінг – вже не дочекаюся!» – розповіла клієнтка хабу Анна. 

Справді, основи брендування є дуже важливим кейсом для жінок, котрі стоять на шляху відкриття власної справи, і мріють залишатися на ринку. «Стати брендом, зберегти добру репутацію і заявити про себе у соцмережах – для цього зараз є достатньо можливостей, важливо – знати, як це робити, для кого і заради чого. Ми будемо вчитися популяризувати себе» – зазначила тренерка перед початком заняття.