Днями завершився осінній інтенсив «Фабрика підприємництва» у смт. Глибока, який став справжньою кузнею бізнес-ідей та можливостей для учасниць.
За цей період вони навчилися:
Складати бізнес-план та розвивати стратегічне мислення.
Конвертувати бізнес-ідею у власну справу з чітким планом дій.
Як зробити бізнес прибутковим.
Розробляти маркетингову стратегію бренду, щоб створити привабливий і впізнаваний імідж.
Наприкінці «Фабрики підприємництва» кожна учасниця захищала свою бізнес-ідею перед членкинями журі:
Крістіна Гайка — генеральна диркеторка компанії «Гавра», координаторка «ВОНА хаб» у м. Чернівці.
Васьковська Марія — креативна директорка пекарні та кондитерської «NIKONOVA».
«Це навчання стало важливою платформою для жінок, які прагнуть розпочати власну справу або розвивати свої бізнес-ідеї. Учасниці отримали практичні знання з написання бізнес-планів, фінансового планування, а також розробки маркетингових стратегій та бренду. Ми бачимо великий потенціал цих жінок і радіємо, що можемо допомогти їм досягати своїх цілей.» , — розповіла Крістіна Гайка.
Після захисту проєктів серед учасниць було визначено переможницю. Нею стала Козачук Людмила, яка представила ідею: «Крутий Кід: дитяча ігрова кімната».
Людмила поділилась, що зараз зростає попит на дитячі розваги та відпочинок з сім’єю, але у громаді відсутні спеціальні місця і немає кваліфікованих людей, які б розвивали цей напрям.
Переможниця розповіла про свій план дій, розкрила деталі бізнес-ідеї та отримала фінансову винагороду від «ВОНА хаб» у розмірі 15 000 грн.
Ці кошти передбачають покриття таких витрат: консалтингові послуги, навчання, послуги маркетингу та реклами.